lördag 24 december 2016

FÖRSTA BOKEN OCH DAGENS OUTFIT

HEJ. Här sitter jag i min son MIKAEL BERGSTRANDs skrivarlya  på underbara ÖSTERLEN och läser om hans första bok HETA HALLON i väntan på hans 8:e bok, som snart är färdig och kommer ut 2017. Medan ni väntar kan ni njuta av hans INDIEN-trilogi med bl.a DELHIS VACKRASTE HÄNDER som är filmad och kommer som TV-serie i SVT 1 den 1 januari 2017, missa inte den, det blir 3 avsnitt med BJÖRN KJELLMAN I huvudrollen.
Till sist DAGENS OUTFIT: Hatt svart från H&M 49:-, solglasögon Indien 100:-, Tröja , present. Boken HETA HALLON, gratisex.
GOD JUL till er alla önskar STIGGE
.

2 kommentarer:

  1. God fortsättning.Den serien får vi inte missa på Svt1.Tycker att det är bra med
    en kanal som inte har reklam.

    SvaraRadera
  2. Jag såg alla tre avsnitten på SVT-Play igår. Underbar berättelse. Björn är suverän i Rollen som Göran.
    du har all anledning att vara stolt över en sådan påg. nu skall jag lägga in någon bok av honom i min boklista. Trevlig fortsättning på det nya året

    SvaraRadera